Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24-11-2017, 13:47:04
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren
Nieuws: Zaterdag 14 oktober is het weer eens tijd om een drankje met elkaar te drinken in het ZMH. Het eerste drankje is van Alles over Scheveningen. Vanaf een uur of drie.

+  Vraag en antwoord & Wie wat waar
|-+  Hoofdindex
| |-+  Praatgroep Scheveningen
| | |-+  Nieuwsbericht.
« vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 43 44 45 46 [47] 48 Omlaag Print
Auteur Topic: Nieuwsbericht.  (gelezen 161996 keer)
vreemdeling
Schipper

Bekijk profiel
« Antwoord #690 Gepost op: 17-10-2017, 11:37:47 »

Niet zo heel lang geleden, kon men op deze site het volgende bericht lezen.

Nieuws,
Zaterdag 14 Oktober is het weer eens tijd om een drankje met elkaar te drinken in het ZMH.
Het eerste drankje is van " Alles over Scheveningen."
Vanaf rond drie uur in de middag.

Zaterdag, 14 Oktober 2017  om 15, 05 uur.
Ik was wat verlaat door een mij onbekende weg omlegging , wat mij zeker een kwartier aan rijtijd heeft gekost
En eenmaal in Den Haag zijnde, ook door het verkeer richting Scheveningen, vanwege het schitterende weer, wat hier ook mede schuldig aan was.

Aankomend bij het ZMH, merkte ik tot mijn grote verrassing, dat er nog voldoende parkeer plaatsen waren
Een slecht voor teken ? ....... of is iedereen zo netjes geweest om de auto of motor thuis te laten om  alcohol houdende dranken te kunnen nuttigen.?

Maar op  het terras waren alle plaatsen bezet en ik zag  voorlopig nog geen bekende gezichten..
Ik ging dus maar  het Z.M.H binnen ( want de spreuk boven de toegangsdeur ) nodigde mij daartoe  vriendelijk uit en hier kwam ik tot de ontdekking dat er binnen aan de bar en in de ontvangst ruimte, ook veel gasten aanwezig waren.
Een ontmoeting na een begrafenis ?      Iedereen was daar wel in het zwart gekleed !
Maar ook hier geen bekende gezichten.

Ik bestelde een kop koffie en wachtte rustig af, of ik soms nog bekende gezichten zou herkennen,.. waar ik echter niet veel van verwachtte.
De ledenlijst is wel 746 leden groot., waarvan ik persoonlijk drie leden eens in het Z.M.H. ontmoet had  ( J.H., J.C en Post Boy ) sedert ik wat dichter bij Scheveningen woonachtig ben en hier voor met het te vroeg gestorven lid Demarico.
Verder nog staan er nog wat familie leden op ledenlijst, die ook af en toe, hun stem ( geschreven ) hebben laten horen op de site.

Na mijn koffie te hebben genuttigd, vroeg ik aan één der lieflijke blonde serveuses, of zij soms iets wist over een bijeenkomst van de " site Scheveningen ", waarop zij negatief antwoordde, maar wel vroeg, waar dat mee te maken zou hebben..
Ik antwoordde haar dat het met computers te maken had, waarna zij mij verder alleen liet en zich bezig hield met de bediening van de andere aanwezige gasten.

Ik besloot nog even te wachten, want ik was niet voor niets gekomen en wilde na zes jaar lid zijn, ook wel eens wat andere leden ontmoeten.
En trouwens, ik had mij van te voren aangemeld, dat ik hoopte aanwezig te zijn., waarop beantwoord was, dat ik van harte welkom zou zijn.

Na ongeveer vijf minuten, stond de serveuse weer naast mij en vertelde mij dat een zekere Roos gearriveerd was en van mijn komst op de hoogte was.
Deze Roos was voor mij een onbekende en de serveuse wees hem mij aan, tussen  het, op het terras, aanwezige publiek.
Is het die persoon, daar op die bank, in dat zwarte polo shirt, ? ,...... waarop zij bevestigend  ja antwoordde en zich verder met mij niet meer bemoeide en haar werkzaamheden vervolgde bij de bediening.
Na met elkaar kennis gemaakt te hebben, bleek al gauw dat het heel natuurlijk was, dat ik hem niet kende, want het leeftijd verschil was 30 jaar en het laatste jaar dat ik op Scheveningen in de Menninckstraat woonde, was in 1959, dus bijna  ruim 59 jaar geleden.
Ik informeerde of er nog meer leden van de site aanwezig waren, maar op dat moment waren er geen gegadigden.
Maar hij hield er de moed in en was er van overtuigd, dat er spoedig wel andere leden zich zouden melden..
Na enige tijd zei hij mij dat er wel wat belangstelling was, maar dat was in de vorm van zijn zuster, die schijnbaar erg gesteld was van de site.
Spoedig hierna verscheen gast no.4, nu ook weer een dame, die in het verleden, haar levensloop op het eiland "Vloek ", op de site had verteld..

Hier is het aantal bezoekers bij gebleven.
Zijn dit de voortekens van een aflopende zaak, of worden de leden te oud, om nog hun bijdrage te kunnen  leveren ?  (op een paar uitzonderingen daar gelaten ).
Of zijn de leden te oud geworden, om nog eens elkaar te ontmoeten of is de jaarlijkse boot tocht , het zgn"dagje varen met de oud vissers", voldoende, maar ...... dan zijn alle de drankjes wel gratis ?

Was het mooie weer de spelbreker ?
Of is de "Site Scheveningen " werkelijk een aflopende zaak ?

Een teleurgestelde bezoeker
Hans
Global Moderator
Schipper

Morgen is alles anders.

Bekijk profiel
« Antwoord #691 Gepost op: 17-10-2017, 18:09:54 »

Weet van 1 deelnemer dat hij het heel jammer vond dat hij het niet wist. Cry Cry
Anders was die op zeker langs gekomen.

Maar helaas, nieuwe technieken en nieuwe platforms hebben ons ingehaald,  maar onze doelstelling was om die schitterende tijd van vroeger  aan het grote publiek te laten zien en ervaren en dat is ons ook gelukt. Ook al neemt de belangstelling af, wat natuurlijk heel logisch is.

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Rinus.N
Global Moderator
Schipper

SCH 84 voortvaren

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #692 Gepost op: 21-10-2017, 11:22:30 »

het is mogenlijk om er een fb site van temaken hoor johan en dan moet je ook lid worden net als hier

Eens gevaren  Altijd Gevaren
http://www.scheveningen-haven.nl/
Rinus.N
Global Moderator
Schipper

SCH 84 voortvaren

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #693 Gepost op: 21-10-2017, 11:35:47 »

je zeg het maar is zo gepiept hoor

Rinus.N
Global Moderator
Schipper

SCH 84 voortvaren

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #694 Gepost op: 21-10-2017, 11:37:03 »

zijn er meer leden die hier graag een fb site van willen

zier
Schipper

wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere

Bekijk profiel
« Antwoord #695 Gepost op: 21-10-2017, 13:13:09 »

Als je onder fb foetbal bedoeld is het goed,als je maar niet over 010 begint want dat gezijk kan ik al genoeg lezen in het AD .
Rinus.N
Global Moderator
Schipper

SCH 84 voortvaren

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #696 Gepost op: 22-10-2017, 14:12:16 »

nee zier face boek geen footbal

zier
Schipper

wie de mens leerd kenne, leerd de dieren waardeere

Bekijk profiel
« Antwoord #697 Gepost op: 22-10-2017, 14:23:48 »

Dat vind ik nog grooter gezeik als over 010 lullen.
Rinus.N
Global Moderator
Schipper

SCH 84 voortvaren

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #698 Gepost op: 22-10-2017, 14:57:20 »

maar wij maken er een gesloten site van dan net als hier dan moet je je aanmelden

B@rtW.
Schipper

SUPERIOR-TRADER

Bekijk profiel
« Antwoord #699 Gepost op: 24-10-2017, 00:14:31 »

Wat zijn de Voor- en Nadelen van zo'n overgang? Ik vermoed dat het plaatsen van foto's er een is in het voordeel. Ik zit ook op Fb. maar vermoed vanwege de preventie andere daar niets voor voelen.
« Laatste verandering: 24-10-2017, 00:23:28 door B@rtW. » Gelogd

Zoekt en gij zult vinden!
zeepaard
Schipper

Wat is 't toch fijn om 'n Scheveninger te zijn!!!

Bekijk profiel
« Antwoord #700 Gepost op: 24-10-2017, 11:32:31 »

Je weet wat je in huis heb.
Maar je weet niet wat je erbij krijgt van FB.

Een vraagje wie zijn wij Huh??
« Laatste verandering: 24-10-2017, 11:37:07 door zeepaard » Gelogd

Wie wat waar,ik hou mijn kiezen op elkaar
Maart
Schipper

mijn worstelaers staen in de zije

Bekijk profiel
« Antwoord #701 Gepost op: 24-10-2017, 18:06:46 »

Ben wel voor FB Rinus
dekzwabber
Schipper

radio maken is een Virus

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #702 Gepost op: 24-10-2017, 20:08:56 »

Als men daaraan begint,verwateren de onderwerpen welke deze site aangaan op de lange duur,want:vrienden en nog eens vrienden met elk een andere versie dat groeit maar door,waar door de kern uit het oog verloren word,en dan lid moeten worden v Facebook brrrrrrrr never.
Hg.
Adje
« Laatste verandering: 24-10-2017, 20:16:51 door dekzwabber » Gelogd

Knorhaan
Schipper

Bekijk profiel
« Antwoord #703 Gepost op: 25-10-2017, 01:13:42 »

Als je op FB in meerdere groepen zit; probeer dan maar eens een bericht of foto van een week terug opnieuw te bekijken.
Zal bijzonder lastig worden. Zeker als er een beeetje druk gepoost wordt.

K

Voor behaalde aantal punten, zie blad 1 eerste bericht.
Hans
Global Moderator
Schipper

Morgen is alles anders.

Bekijk profiel
« Antwoord #704 Gepost op: 25-10-2017, 09:36:02 »

Dat denk ik dus ook. Vandaar dat ik dit forum koestert.

www.snuffelbeurs.nl is helemaal te gek
Pagina's: 1 ... 43 44 45 46 [47] 48 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte